玩 笑          馳澗者

 玩笑是講笑代名詞。人際溝通可有可無的調劑品。不能自我獨鳴,需兩人至多人場合才成事。個人性格喜歡與否,難拒面對。處理欠佳,問題浪接浪,初則口角,繼而動武,嚴重時發生傷亡事故。(報章經常有新聞報導)

 下述真人真事,有笑無淚,一笑之餘,知情識趣,細思堪回味……。

 人生百態無形大舞台上演「笑和罵」鬧劇。

 人物:舌劍行山隊──猛人孖寶甲、乙。知情茂。唇槍遠足隊──靚媽。理事長丙、丁。先知後覺行山友義充臨記(數目不詳)

 時間:愚人節日及宇宙瘟疫奪命新品種──非典型肺炎,爆發高峰期的月份某一天。

 假日行友鍾情樂山樂水任取捨。舌劍隊整天攀爬,太陽伯伯快下山收工,他們還在人跡罕至密林滿佈的石澗內闖,中段稍作烹茶休息。猛人乙欲致電靚媽尋回「寶」物,(上週慇懃服務,忘形後遺症)但手機不靈。猛人甲速持良機相助,致電靚媽笑語:「猛人乙今晚約XX去……。」(言詞無猥瑣、淫邪意念,正常社交活動之一)猛人乙慌忙接聽說:「猛人甲講的,不關我事……。」

 大隊茶罷續行程,猛人甲手電鈴響,靚媽急電,兩機相牽,是選擇喜、怒、樂論戰?真情唯電訊專利了。

 舌劍行山隊是日行程畢散隊,群龍無首,晚飯局難產。猛人乙再致電靚媽,查詢靚媽及唇槍遠足隊飯局。靚媽瞬間變面,此面打道回府,彼面郤在唇槍遠足隊晚飯酒樓內。嫩娘發威驚四座,眾人半夜食黃瓜,評理無從壞氣氛,食慾情緒影響深。

 理事長丙、丁,分別當晚和翌日向知情茂問因由。單口對獨咀,滔滔不絕論短長,那管他人面無光,誰個不說背人語,心安理得持公義。

 數日後,臨記互傳,舊聞回流,猛人孖寶,感受各異。這裡狂生笑傲江湖,道歉連聲。那邊牽連受指責氣難平,我心向明月,並無措花意,偏是怒髮衝冠為紅顏,七情上面,餘震未了,無奈隨時間消逝漸淡忘,始終要落幕。

 群聲:講笑認人 善用娛人 技劣傷人 顧己及人

 和唱:人直無知 人皆察諒 人惡蠻橫 人必遠之

 瘋言:好多時係街邊、酒樓、食店,聽睹兩個大男人,炒蝦拆蟹,X你XX(文雅語:問候令壽堂)……等,不堪入耳的字句(所謂市井俚語)你來我往,目中無人,樂也融融,享受共識語言高談闊論。若你是其中者,同流不合污,唔忍得實無名火起三千丈。人地拎住講笑大條道理,你慶呀!講多句俾人話唔化隉C唸真鵅A句句都唔係真鵅A一於無眼睇,睇開的啦。

 我地呢班行山友,一定對得山共海多,夠眼闊,樣樣無計(臐A出錢、出力,請你食洁A無私幫你呀……等)騎騎笑過日辰,標簽好人多。但一樣米養百樣人,咁就周時多畇說C老頑童持老買老直情山草藥,有面懵心精人,到處燒火頭,燒著急急走,理你燒到埋螫洃鶚_?!唔衿激的人,聽三言兩語,生蝦咁跳,點收科諢C無知小子,黑漆牛皮燈籠──點極都唔明。小氣、大脾氣小姐多得很。大癲大肺姑娘有。諸式人等,處於講笑恭J,點會不起風波,實有坑渠起大浪。唉!講過就算,水過鴨背,講多無謂,大家合皮最實際。有人用講笑做擋箭牌,真係無厘頭,無煙大炮到處放,大話西遊亂說一通。挖苦人家唔使本,嬲咩!唔講得笑呀?哭定笑唔得佢死,你話苤A樣樣丟唔開,死十個當五雙嗟。自知唔講得笑,識得雞咁腳走,仲要話俾人知,講笑唔好搵我。你好,人家好,大家好呀!帶頭講笑者,要識睇人眉頭眼額,勢色唔同,吹雞腰斬,散檔避災大吉,功德無量。

 男女行友講笑起,R尾共諧連理,數手指大把,凡事兩極,識得轉膊實掂!

 講笑是一門高深學問,集藝術、輕鬆攪笑、能服眾、文雅嗒樂有味精句……等,要做呢樣高手,唔易謘A千萬唔好輕心,舞出個大頭佛,認真濕滯。大家攝高枕頭,望住床頂,想真、想通、想透吧!內文若有被得罪者,遊戲文字,大家笑笑,請多多包涵,拱手敬禮、鞠躬,幸甚!!

 尾語:遠足健體懷心朗 參隊選線鍊身手 投緣嘻哈同樂行 陌路蕭郎各奔馳